Vse aktualne novice podjetja SPC Škerjanec Domžale najdete tukaj.
Škoda je namreč pred njunima svetovnima premierama, ki bosta v prihodnjih tednih, oba modela temeljito preizkusila. V obdobju dveh let so z obema modeloma prevozili skupno več kot milijon kilometrov. Med preskusnimi vožnjami so bili avtomobili izpostavljeni temperaturam od -30 stopinj Celzija severno od polarnega kroga do skoraj 50 stopinj Celzija v arizonski puščavi. Med drugim je Škoda Auto izvedla tudi preskuse s prikolicami na visokogorski cesti na Grossglockner in testirala različne polnilne infrastrukture za vozila s priključnohibridnim pogonskim sklopom. Preden Škoda na trg pošlje nov model, s številnimi obremenitvenimi testi in preskusi materialov na preskusnih postajah in v laboratoriju simulira 40 let običajne uporabe vozila.Johannes Neft, član uprave Škoda Auto in direktor tehničnega razvoja: "Sledimo motu naših ustanoviteljev Laurina in Klementa iz leta 1895: za naše stranke je dovolj dobro samo najboljše. Zato svoje avtomobile preizkušamo do skrajnih meja ter simuliramo in testiramo vse, kar bi naše stranke lahko doživele na svojih vožnjah. Naša vozila v obdobju le nekaj mesecev prevozijo več kot milijon kilometrov v mestnem prometu, na regionalnih cestah in avtocestah - to je razdalja, ki bi jo povprečen uporabnik prevozil v 40 letih."Florian Weymar, vodja zagotavljanja kakovosti v družbi Škoda Auto: "Pred začetkom serijske proizvodnje preizkusimo vsakega od približno 7.000 avtomobilskih delov. Z obsežnim, ciljno usmerjenim testnim programom že v zgodnji fazi dobimo natančne informacije o obremenljivosti, vzdržljivosti in kakovosti posameznih komponent. S temi preskusi, ki jih izvajamo v ekstremnih pogojih, ugotavljamo, kakšna je lahko toplotna obremenitev ali vremenska odpornost lakov in površin, uporabljenih v notranjosti. Tako ugotovimo, ali je potrebna optimizacija, in naredimo potrebne prilagoditve."
Škoda Auto bo kmalu predstavila četrto generacijo Superba - vodilnega modela z notranjim zgorevanjem. Popularni karavan z oznako Combi bo ponovno dopolnjevala elegantna limuzinska različica.Nova generacija te tradicionalne karoserijske različice je zrasla v dolžino in višino, hkrati pa je postala še bolj aerodinamična. Še bolj izpopolnjen skulpturiran Škodin dizajn sedaj vključuje prenovljeno osmerokotno Škodino mrežo hladilnika in posodobljene vratne kljuke. Širok razpon pogonskih sistemov za novi Superb sedaj vključuje tudi blago hibridno tehnologijo. Notranjost je bila popolnoma prenovljena. Prvič je v Superbu na voljo projicirni sistem, novi, večji osrednji zaslon infotainment sistema pa meri 13 palcev. Prestavna ročica je sedaj nameščena na volanskem drogu in poskrbi za bolj prostorno sredinsko konzolo. Pod osrednjim zaslonom so novi Škodini pametni izbirni gumbi. Ti vrtljivo-pritisni gumbi z majhnimi digitalnimi zasloni omogočajo hiter in preprost dostop do številnih funkcij vozila. Notranjost zaznamujejo trajnostni materiali - uporabljene tkanine so izdelane iz 100-odstotno recikliranega poliestra.
Škoda predstavlja vrhunce notranjosti novih generacij popolnoma novih modelov Kodiaq in Superb.Pred svetovnima premierama novih generacij modelov Kodiaq in Superb, Škoda razkriva njuni popolnoma prenovljeni notranjosti z digitalnim kombiniranim instrumentom, projicirnim sistemom in 12,9-palčnim prostostoječim zaslonom infotainment sistema.Izbirna ročica menjalnika DSG je sedaj premeščena na volanski drog in potnikom na sprednjih sedežih omogoča več prostora, medtem ko prostorna sredinska konzola nudi še več prostora za shranjevanje. Izboljšano upravljanje s prilagodljivimi Škodinimi pametnimi izbirnimi gumbi, ki omogočajo preprost nadzor funkcij. Vsak vrtljivo-pritisni gumb nudi intuitiven dostop do različnih funkcij vozila, digitalni zaslon na njem pa ves čas ponuja hiter, izčrpen pregled. V prizadevanju za večjo trajnost Škoda tako za novi Kodiaq kot za Superb sedaj uporablja oblazinjenje, izdelano iz 100-odstotno recikliranega poliestra.
O električni mobilnosti in njenih okoljskih učinkih obstaja veliko različnih mnenj in prepričanj. Mi smo preverili dejstva in na enem mestu zbrali vse, kar vas bega in o čemer se sprašujete! V pogovorih med nasprotniki in zagovorniki električnih avtomobilov se praviloma na eni strani soočajo skeptiki, katerih znanje temelji na dejstvih izpred desetih let, ko se je novodobna elektromobilnost šele vzpostavljala in so bile tehnologije na izjemno nizki ravni, pri tem pa zanemarjajo izjemno velik razvojni preskok, ki so ga električna vozila in celoten ekosistem električne mobilnosti doživeli med letoma 2010 in 2020. Na drugi strani so navdušenci, ki tehnologije v začetni fazi razvoja, katerih vsakdanja uporabnost bo jasna šele okoli leta 2030, predstavljajo kot že danes splošno uveljavljene. Ta dvajsetletni razkorak med biti za električno mobilnost in biti proti njej v obdobju najhitrejšega tehnološkega razvoja splošni javnosti vsekakor pošilja zavajajoče in izkrivljene resnice. Z električnim avtomobilom marsikaj ni več tako, kot je bilo z vozili na bencin in dizelsko gorivo. Vse, kar velja za električni avto v Nemčiji, ne velja nujno tudi v Sloveniji. In to, kar je v Nemčiji morda pogojna resnica o njem, je lahko v Sloveniji popolna laž. Električni avtomobil je pač treba razumeti in interpretirati v specifični prometno-energetski stvarnosti ter širšem družbeno-gospodarskem kontekstu.
Če s kamero med vožnjo snemate dogajanje na cesti, potem si preberite, kakšna so glede tega pravila in praksa v različnih evropskih državah. Kriteriji za to, kaj lahko s kamero posnamete in kaj lahko s posnetki počnete, so namreč zelo različni, od povsem racionalnih do zelo bizarnih. Da ne bi po nepotrebnem plačevali kazni, smo zbrali vse podatke in za vas pripravili pregled po državah.
Naj vam predstavimo letošnje favorite. Spoznajte tudi floto vozil znamke ŠKODA, ki sodeluje na Touru, na čelu z rdečim direktorjevim avtomobilom, modelom SUPERB iV, ki se mu je lani pridružil še čisto električni ENYAQ iV. Pišemo še razlikah med majicami, za katere se na tej dirki borijo kolesarji, ter preštevamo kalorije in litre, ki jim pomagajo preživeti te naporne tri tedne!
Kot prvo serijsko električno vozilo znamke ŠKODA, izdelano na modularni platformi za električni pogon, vas bo ENYAQ iV razvajal z izjemno prostornostjo, urejeno po vaših željah. Kako bo torej videti vaš dom na kolesih?
Notranjost tega priljubljenega modela bo odslej ponujala še več prostora, še boljši občutek prostornosti in sveže barve.
22 let po predstavitvi modela FABIA bo v torek, 4. maja, ob 19:00 uri ŠKODA javnosti predstavila četrto generacijo tega svojega uspešnega malega vozila.
Vabimo vas k ogledu fotografij in posnetka virtualne premiere!
Predstavljamo tri uradne skice novega modela ŠKODA OCTAVIA RS iV. Ta najbolj športna različica modela OCTAVIA bo svetovno premiero doživela 3. marca na avtomobilskem salonu v Ženevi, 20 let po prvem modelu OCTAVIA RS.
Digitalni pomočnik vam lahko sporoči status vašega vozila, sporoči raven motornega olja in datum naslednjega servisnega pregleda, pa tudi količino goriva v rezervoarju in razdaljo, ki jo lahko s tem gorivom prevozite. Prav tako lahko izveste, kje ste vozilo parkirali, pa tudi, ali so zaprta vsa okna in vrata in ali ste vozilo zaklenili. Razširile so se tudi funkcije Amazonove glasovne asistentke Alexe, ki vam zdaj lahko postreže tudi z informacijami, specifičnimi za električna vozila, denimo o stanju napolnjenosti baterije, na daljavo z govornim ukazom pa je mogoče upravljati tudi hlajenje oziroma ogrevanje vozila. Poleg tega lahko na daljavo sprožite ali ustavite polnjenje baterije. V vseh modelih iV zdaj Alexa razume angleško, francosko, nemško, špansko in italijansko.