Vse aktualne novice podjetja SPC Škerjanec Domžale najdete tukaj.
Nullam id dolor id nibh ultricies vehicula ut id elit. Sed posuere consectetur est at lobortis. Praesent commodo cursus magna, vel scelerisque nisl consectetur et. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
O električni mobilnosti in njenih okoljskih učinkih obstaja veliko različnih mnenj in prepričanj. Mi smo preverili dejstva in na enem mestu zbrali vse, kar vas bega in o čemer se sprašujete! V pogovorih med nasprotniki in zagovorniki električnih avtomobilov se praviloma na eni strani soočajo skeptiki, katerih znanje temelji na dejstvih izpred desetih let, ko se je novodobna elektromobilnost šele vzpostavljala in so bile tehnologije na izjemno nizki ravni, pri tem pa zanemarjajo izjemno velik razvojni preskok, ki so ga električna vozila in celoten ekosistem električne mobilnosti doživeli med letoma 2010 in 2020. Na drugi strani so navdušenci, ki tehnologije v začetni fazi razvoja, katerih vsakdanja uporabnost bo jasna šele okoli leta 2030, predstavljajo kot že danes splošno uveljavljene. Ta dvajsetletni razkorak med biti za električno mobilnost in biti proti njej v obdobju najhitrejšega tehnološkega razvoja splošni javnosti vsekakor pošilja zavajajoče in izkrivljene resnice. Z električnim avtomobilom marsikaj ni več tako, kot je bilo z vozili na bencin in dizelsko gorivo. Vse, kar velja za električni avto v Nemčiji, ne velja nujno tudi v Sloveniji. In to, kar je v Nemčiji morda pogojna resnica o njem, je lahko v Sloveniji popolna laž. Električni avtomobil je pač treba razumeti in interpretirati v specifični prometno-energetski stvarnosti ter širšem družbeno-gospodarskem kontekstu.
Če s kamero med vožnjo snemate dogajanje na cesti, potem si preberite, kakšna so glede tega pravila in praksa v različnih evropskih državah. Kriteriji za to, kaj lahko s kamero posnamete in kaj lahko s posnetki počnete, so namreč zelo različni, od povsem racionalnih do zelo bizarnih. Da ne bi po nepotrebnem plačevali kazni, smo zbrali vse podatke in za vas pripravili pregled po državah.
Naj vam predstavimo letošnje favorite. Spoznajte tudi floto vozil znamke ŠKODA, ki sodeluje na Touru, na čelu z rdečim direktorjevim avtomobilom, modelom SUPERB iV, ki se mu je lani pridružil še čisto električni ENYAQ iV. Pišemo še razlikah med majicami, za katere se na tej dirki borijo kolesarji, ter preštevamo kalorije in litre, ki jim pomagajo preživeti te naporne tri tedne!
Kot prvo serijsko električno vozilo znamke ŠKODA, izdelano na modularni platformi za električni pogon, vas bo ENYAQ iV razvajal z izjemno prostornostjo, urejeno po vaših željah. Kako bo torej videti vaš dom na kolesih?
Notranjost tega priljubljenega modela bo odslej ponujala še več prostora, še boljši občutek prostornosti in sveže barve.
22 let po predstavitvi modela FABIA bo v torek, 4. maja, ob 19:00 uri ŠKODA javnosti predstavila četrto generacijo tega svojega uspešnega malega vozila.
Vabimo vas k ogledu fotografij in posnetka virtualne premiere!
Predstavljamo tri uradne skice novega modela ŠKODA OCTAVIA RS iV. Ta najbolj športna različica modela OCTAVIA bo svetovno premiero doživela 3. marca na avtomobilskem salonu v Ženevi, 20 let po prvem modelu OCTAVIA RS.
Digitalni pomočnik vam lahko sporoči status vašega vozila, sporoči raven motornega olja in datum naslednjega servisnega pregleda, pa tudi količino goriva v rezervoarju in razdaljo, ki jo lahko s tem gorivom prevozite. Prav tako lahko izveste, kje ste vozilo parkirali, pa tudi, ali so zaprta vsa okna in vrata in ali ste vozilo zaklenili. Razširile so se tudi funkcije Amazonove glasovne asistentke Alexe, ki vam zdaj lahko postreže tudi z informacijami, specifičnimi za električna vozila, denimo o stanju napolnjenosti baterije, na daljavo z govornim ukazom pa je mogoče upravljati tudi hlajenje oziroma ogrevanje vozila. Poleg tega lahko na daljavo sprožite ali ustavite polnjenje baterije. V vseh modelih iV zdaj Alexa razume angleško, francosko, nemško, špansko in italijansko.
Več kot 45 let že kratica RS vznemirja ljubitelje vozil ŠKODA. RS je namreč kratica za "Rally Sport". Poleg povezave kratice RS z uspešnimi dirkalnimi modeli, kot je legendarna ŠKODA 130 RS (na fotografiji spodaj), ti dve črki krasita tudi najbolj športne različice serijskih modelov ŠKODA po letu 2000.
V novi številki revije Simply Clever vas čakata nova OCTAVIA in KAMIQ, pogovor s Primožem Rogličem, zgodba o Robertu Krajncu in še marsikaj.