Vse aktualne novice podjetja SPC Škerjanec Domžale najdete tukaj.
Škoda je namreč pred njunima svetovnima premierama, ki bosta v prihodnjih tednih, oba modela temeljito preizkusila. V obdobju dveh let so z obema modeloma prevozili skupno več kot milijon kilometrov. Med preskusnimi vožnjami so bili avtomobili izpostavljeni temperaturam od -30 stopinj Celzija severno od polarnega kroga do skoraj 50 stopinj Celzija v arizonski puščavi. Med drugim je Škoda Auto izvedla tudi preskuse s prikolicami na visokogorski cesti na Grossglockner in testirala različne polnilne infrastrukture za vozila s priključnohibridnim pogonskim sklopom. Preden Škoda na trg pošlje nov model, s številnimi obremenitvenimi testi in preskusi materialov na preskusnih postajah in v laboratoriju simulira 40 let običajne uporabe vozila.Johannes Neft, član uprave Škoda Auto in direktor tehničnega razvoja: "Sledimo motu naših ustanoviteljev Laurina in Klementa iz leta 1895: za naše stranke je dovolj dobro samo najboljše. Zato svoje avtomobile preizkušamo do skrajnih meja ter simuliramo in testiramo vse, kar bi naše stranke lahko doživele na svojih vožnjah. Naša vozila v obdobju le nekaj mesecev prevozijo več kot milijon kilometrov v mestnem prometu, na regionalnih cestah in avtocestah - to je razdalja, ki bi jo povprečen uporabnik prevozil v 40 letih."Florian Weymar, vodja zagotavljanja kakovosti v družbi Škoda Auto: "Pred začetkom serijske proizvodnje preizkusimo vsakega od približno 7.000 avtomobilskih delov. Z obsežnim, ciljno usmerjenim testnim programom že v zgodnji fazi dobimo natančne informacije o obremenljivosti, vzdržljivosti in kakovosti posameznih komponent. S temi preskusi, ki jih izvajamo v ekstremnih pogojih, ugotavljamo, kakšna je lahko toplotna obremenitev ali vremenska odpornost lakov in površin, uporabljenih v notranjosti. Tako ugotovimo, ali je potrebna optimizacija, in naredimo potrebne prilagoditve."
Škoda Auto bo kmalu predstavila četrto generacijo Superba - vodilnega modela z notranjim zgorevanjem. Popularni karavan z oznako Combi bo ponovno dopolnjevala elegantna limuzinska različica.Nova generacija te tradicionalne karoserijske različice je zrasla v dolžino in višino, hkrati pa je postala še bolj aerodinamična. Še bolj izpopolnjen skulpturiran Škodin dizajn sedaj vključuje prenovljeno osmerokotno Škodino mrežo hladilnika in posodobljene vratne kljuke. Širok razpon pogonskih sistemov za novi Superb sedaj vključuje tudi blago hibridno tehnologijo. Notranjost je bila popolnoma prenovljena. Prvič je v Superbu na voljo projicirni sistem, novi, večji osrednji zaslon infotainment sistema pa meri 13 palcev. Prestavna ročica je sedaj nameščena na volanskem drogu in poskrbi za bolj prostorno sredinsko konzolo. Pod osrednjim zaslonom so novi Škodini pametni izbirni gumbi. Ti vrtljivo-pritisni gumbi z majhnimi digitalnimi zasloni omogočajo hiter in preprost dostop do številnih funkcij vozila. Notranjost zaznamujejo trajnostni materiali - uporabljene tkanine so izdelane iz 100-odstotno recikliranega poliestra.
Škoda predstavlja vrhunce notranjosti novih generacij popolnoma novih modelov Kodiaq in Superb.Pred svetovnima premierama novih generacij modelov Kodiaq in Superb, Škoda razkriva njuni popolnoma prenovljeni notranjosti z digitalnim kombiniranim instrumentom, projicirnim sistemom in 12,9-palčnim prostostoječim zaslonom infotainment sistema.Izbirna ročica menjalnika DSG je sedaj premeščena na volanski drog in potnikom na sprednjih sedežih omogoča več prostora, medtem ko prostorna sredinska konzola nudi še več prostora za shranjevanje. Izboljšano upravljanje s prilagodljivimi Škodinimi pametnimi izbirnimi gumbi, ki omogočajo preprost nadzor funkcij. Vsak vrtljivo-pritisni gumb nudi intuitiven dostop do različnih funkcij vozila, digitalni zaslon na njem pa ves čas ponuja hiter, izčrpen pregled. V prizadevanju za večjo trajnost Škoda tako za novi Kodiaq kot za Superb sedaj uporablja oblazinjenje, izdelano iz 100-odstotno recikliranega poliestra.